הלקוחות שלך מחפשים אותך ב-Google.

לא תהיה שם?

האיזון בין אלגוריתמים ויחסי המרה

קידום אורגני SEO, בשנים האחרונות, השתנה מהותית, ממה שהיה מוכר ונהוג בשנים עברו. מקצועני הקידום כיום מבינים שקידום אורגני, לא יכול לבוא על חשבון מבנה אתר נכון, חוויית משתמש וטקסט שיווקי איכותי. אין טעם להביא לקוחות אל האתר אם הוא לא נראה טוב, לא מובן ולא נוח ללקוח – האתר המקודם חייב להישאר ׳אתר ממיר׳ – אתר שהופך מבקרים ללקוחות פונים. עבודת הקידום האורגני כיום היא הרבה יותר מורכבת. האלגוריתם של גוגל מתעדכן כל הזמן, הולך ומקשה על המקדמים ״לזייף״ תוכן באתר ומחוצה לו. קישורים נכנסים שבאמת עוזרים לקידום הרבה יותר קשים להשגה כיום ו״הענישה״ של גוגל כלפי מי שאינו עומד בתנאים שלה – הרבה יותר כואבת ומהירה. אז איך עושים את זה נכון? המשיכו לקרוא.

מחקר שוק וביטויי חיפוש

אופטימיזציה טכנית לאתר

אופטימיזציית תוכן

בניית נוכחות וקישורים נכנסים

מתמקדים ואז מקדמים. מה הלקוחות שלך מחפשים?

שם המשחק היום הוא מיקוד. כלומר ריכוז המשאבים והמאמצים רק על קהלי היעד המוגדרים. תפקידו של מקדם טוב הוא לדאוג שכספו של הלקוח יושקע רק בקהלי היעד הפוטנציאליים כפי שהוגדרו לו או כפי שעלו ממחקרים שביצע. כשאתם יודעים בדיוק אל מי אתם פונים הכל עובד יותר טוב. אתם מדברים בשפה שלהם ונותנים להם מענה מדויק לצרכים שלהם.

אופטימיזציה. שלא ניפול על ׳טכני׳.

כל האתרים בעולם מאונדקסים במנוע החיפוש של גוגל, מנוע החיפוש הפופולרי בעולם, במרחק גדול מהמתחרים. לגוגל יש אלגוריתם ׳מפלצתי׳ שאחראי על קביעת הדירוג של האתר שלכם בתוצאות החיפוש. כדי שהאתר שלכם יקבל דירוג טוב במנוע החיפוש של גוגל, עליו לעמוד בכמה פרמטרים בסיסיים. כגון: מבנה של התפריט, הכותרות והטקסטים. יחס נכון בין הטקסטים לביטויי החיפוש או ׳מילות המפתח׳ המבוקשות, מהירות טעינה של הדפים, התאמה לדפדפנים ועוד. בתהליך אופטימיזציה טוב בודק המקדם את האתר על פי הדרישות העדכניות (כי האלגוריתם משתנה כל הזמן) מסדר מה שצריך בהתאם, וכך מוודא שהאתר שלכם לא ׳נופל על טכני׳ עוד לפני שהתחלנו לקדם.

תוכן איכותי. עדיין המלך של באינטרנט.

תהיו כנים עם הלקוחות. תהיו מקוריים. תנו להם ערך אמיתי. האינטרנט עובד כך שנתינה אותנטית ׳עוברת מסך׳, מגבירה אמון ומניבה יותר תוצאות.

קישורים נכנסים. מאיפה הם באים?

להשיג קישורים נכנסים פעם, הייתה משימה הרבה יותר קלה. היום היא הולכת ונהיית קשה יותר. כל קישור איכותי מאתר או דף או חיצוני שקשור לתחום שלכם ומפנה אל האתר שלכם, מעלה את הערך של האתר שלכם משמעותית בעיני גוגל. פעם זה היה כל קישור כמעט (ככה נוצרו כל האינדקסים וכל הדפים הפיקטיביים באינטרנט), שנים שגוגל מהדקים את המשמעת בענין והיום רק דפים אמיתיים ואיכותיים מוסיפים לדירוג שלכם. השאר גורעים. מה שאומר מבחינת המקדם… הרבה יותר עבודה.