לא תהיה שם?
קידום אורגני SEO, בשנים האחרונות, השתנה מהותית, ממה שהיה מוכר ונהוג בשנים עברו. מקצועני הקידום כיום מבינים שקידום אורגני, לא יכול לבוא על חשבון מבנה אתר נכון, חוויית משתמש וטקסט שיווקי איכותי. אין טעם להביא לקוחות אל האתר אם הוא לא נראה טוב, לא מובן ולא נוח ללקוח – האתר המקודם חייב להישאר ׳אתר ממיר׳ – אתר שהופך מבקרים ללקוחות פונים. עבודת הקידום האורגני כיום היא הרבה יותר מורכבת. האלגוריתם של גוגל מתעדכן כל הזמן, הולך ומקשה על המקדמים ״לזייף״ תוכן באתר ומחוצה לו. קישורים נכנסים שבאמת עוזרים לקידום הרבה יותר קשים להשגה כיום ו״הענישה״ של גוגל כלפי מי שאינו עומד בתנאים שלה – הרבה יותר כואבת ומהירה. אז איך עושים את זה נכון? המשיכו לקרוא.
שם המשחק היום הוא מיקוד. כלומר ריכוז המשאבים והמאמצים רק על קהלי היעד המוגדרים. תפקידו של מקדם טוב הוא לדאוג שכספו של הלקוח יושקע רק בקהלי היעד הפוטנציאליים כפי שהוגדרו לו או כפי שעלו ממחקרים שביצע. כשאתם יודעים בדיוק אל מי אתם פונים הכל עובד יותר טוב. אתם מדברים בשפה שלהם ונותנים להם מענה מדויק לצרכים שלהם.