מדוד פעמיים, חתוך פעם אחת.

– פתגם אנגלי –

תוכנית שיווקית לעסק. לעשות את פעם אחת. וטוב.

רוב הצרכנים מחפשים שירותים ומוצרים בשני מקומות עיקריים: מדיה חברתית ומנועי חיפוש. ואם להיות יותר ספציפיים – רוב הסיכויים שאלו יהיו פייסבוק וגוגל. ואם זה המצב, הרי שכדאי לעסקים שתהיה להם נוכחות בשתי הפלטפורמות הללו, לפחות. מה זה אומר

מחקר שוק ומתחרים

אסטרטגיה וקונספט

תיכנון פעילות תקופתית

ניהול תקציב

איסוף נתונים ותיכנון מראש מונעים טעויות וחוסכים לך כסף.

רוב הצרכנים מחפשים שירותים ומוצרים בשני מקומות עיקריים: מדיה חברתית ומנועי חיפוש. ואם להיות יותר ספציפיים – רוב הסיכויים שאלו יהיו פייסבוק וגוגל. ואם זה המצב, הרי שכדאי לעסקים שתהיה להם נוכחות בשתי הפלטפורמות הללו, לפחות. מה זה אומר

תכנון פעילות שיווקית, ניהול תקציב, בחירת פלטפורמות וספקים

רוב הצרכנים מחפשים שירותים ומוצרים בשני מקומות עיקריים: מדיה חברתית ומנועי חיפוש. ואם להיות יותר ספציפיים – רוב הסיכויים שאלו יהיו פייסבוק וגוגל. ואם זה המצב, הרי שכדאי לעסקים שתהיה להם נוכחות בשתי הפלטפורמות הללו, לפחות. מה זה אומר